بهترین صحنه های ترس

[ پنج شنبه 21 خرداد 1394برچسب:بهترین صحنه های ترس , ] [ 19:40 ] [ Hasan ]
[ ]

موزیک ویدیو TMBAX

[ پنج شنبه 21 خرداد 1394برچسب:موزیک ویدیو TMBAX, ] [ 14:15 ] [ Hasan ]
[ ]

عجیب ترین انسان دنیا در چین

رسانه‌هاي رسمي چين اعلام كردند كه يك پسر هشت ساله به نوعي وضعيت نادر مبتلاست كه باعث شده تا موهايي در يك طرف صورتش رشد كند.

اين پسر هشت ساله كه «آن گي» نام دارد اهل منطقه «دهوئي» در استان «جيلين» چين است. اين پسر بچه از زمان تولد با مشكل رويش موهاي زائد در يكطرف صورتش مواجه بوده است، اما هر چه بزرگتر مي‌شود رشد موهايش هم زياد مي‌شود.

پدر اين پسربچه هشت ساله زماني كه وي چهار سال بيشتر نداشت در گذشت و مادرش هم به بيماري صرع مبتلاست و در واقع از لحاظ رواني نامتعادل است، به طوري كه اين كودك هم‌اكنون توسط پدر و مادربزرگش نگهداري مي‌شود.


براساس گزارش شبكه خبري بي‌بي‌سي، پزشكان چيني تلاش فراوان براي بهبودي و درمان اين پسربچه هشت ساله به خرج دادند، اما تاكنون بهبودي صورت نگرفته است. يكبار حتي پزشكان و جراحان پلاستيك در يكي از بيمارستان‌هاي استان «جيلين» براي بهبودي وي از جراحي پلاستيك استفاده كردند.

همچنين يك روانشناس هم براي كمك به اين كودك برايش جلسات روان درماني ترتيب داد تا شرايط خود را بپذيرد.

[ دو شنبه 18 خرداد 1398برچسب:عجیب ترین انسان دنیا در چین, ] [ 18:40 ] [ Hasan ]
[ ]

ساختن یک خانه ی عجیب با قوطی نوشابه

 

ساختن خانه عجیب با قوطی نوشابه ! (+عکس)
 
او در سال های اخیر شروع به جمع آوری قوطی های نوشابه کرد تا شاهکار خود را با این وسیله تکمیل کند.
 
جان ملکوف که یک بازنشسته نظامی اهل تگزاس است که از سال 1968 شروع به جمع آوری سنگ و قطعات فلزی در حیاط خانه اش کرده است.جان ملکوف اکنون از وسایلی که جمع کرده، نمایی زیبا و منحصر به فرد برای خانه اش در نظر گرفته که می توانید آن را در زیر مشاهده نمایید. 
جالب است بدانید او برای این کار از 50 هزار قوطی نوشابه استفاده کرده است.
 
ساختن خانه عجیب با قوطی نوشابه ! (+عکس)
 
ساختن خانه عجیب با قوطی نوشابه ! (+عکس)
 
ساختن خانه عجیب با قوطی نوشابه ! (+عکس)

 

 
[ دو شنبه 18 خرداد 1398برچسب:, ] [ 18:39 ] [ Hasan ]
[ ]

عجایب دنیای پزشکی

 

  سقوط از ساختمان 47 طبقه

   

«آلسید مورنوس» به همراه برادرش مشغول شست و شوی شیشه های یک آسمان خراش در نیویورک بودند که ناگهان داربست  فرو می ریزد  و آنها از  طبقه  47 به کف  پیاده رو می افتند.  برادر آلسید در جا کشته می شود و خود آلسید به قدری حالش وخیم بود که پزشکان او  را به اتاق عمل منتقل نکردند و در روی  تخت بخش  اورژانس او را عمل کردند. آلسید مورنوس سه هفته در کما بود و سرانجام روز عید کریسمس چشم گشود. با توجه به اینکه احتمال زنده ماندن حتی پس از سقوط از طبقه چهارم 50 درصد است ، مورناس واقعا  خوش شانس بوده است.

[ دو شنبه 18 خرداد 1398برچسب:پزشکی عجیب, ] [ 18:38 ] [ Hasan ]
[ ]

10 تا از جالب ترین و عجیب ترین درختان جهان !

 

بزرگ ترین و پیر ترین درختان جهان بسیار باشکوه هستند چرا که شاهد ظهور و سقوط تمدن های متعددی بوده اند. مثلاً ژنرال شرمن، بزرگترین درخت تک ریشه ای که تا به حال شناخته شده و یا تجیکو با 9550 سال قدمت که قدیمی ترین درخت کلونال است. جولیان هایت می گوید "درختان باستانی پیوند زنده ی ما انسان ها با گذشته هستند و در جریان تغییرات همیشگی، شکل خود را حفظ می کنند. این داستان درختان است اما به نوعی قصه ی ما انسانها نیز هست. هر درخت شکل و شخصیتی مخصوص به خود دارد که در طول زندگی اش آن را حفظ می کند.”

با این مقدمه بیایید در مورد جالب ترین درختان جهان بیشتر بدانیم؛ این لیست تنها به کهن ترین ترین درختان نمی پردازد بلکه آنهایی که دارای شکل یا حالت منحصر به فردی هستند را نیز مورد توجه قرار می دهد.

10. درخت بلوط فرشته
 

 
 این درخت 1500 ساله در  جزیره ی جونز و در ایالت کارولینای جنوبی در آمریکا قرار دارد. شاخه های این درخت بلند بر مساحتی حدود 5 کیلومتر مربع سایه می افکنند. گفته می شود که این درخت یکی از قدیمی ترین ارگانیسم های زنده در شرق رودخانه ی می سی سی پی است. اندازه ی محیط تنه ی درخت بلوط فرشته 8 متراست و هر یک از شاخه های آن تا 30 متر کشیده شده اند. این درخت بلایای طبیعی بسیاری را از سر گذرانده است که از آن جمله می توان به زلزله ای در سال 1886، سیل های بیشمار و طوفان هایی مثل طوفان هوگو در سال 1989 اشاره کرد.

9. الیا بوی بون، درخت زیتون وووِز
 


آیا باور دارید که کهن ترین درخت زیتون جهان هنوز هم هرسال زیتون های خوش مزه به بار آورد؟ دانشمندانِ دانشگاه کرت، عمر این درخت را بین 3500 تا 4000 سال تخمین زده اند؛ محیط تنه ی این درخت بیش از 4,5 متر است. این درخت در روستای آنو وووز در کرت قرار دارد و سالانه حدود 20 هزار نفر از آن دیدن می کنند.

8. درخت خون اژدها
 


این درخت کمیاب که به نام درخت اژدهای سوکوترا نیز مشهور است در کشور یمن قرار دارد و مشهور ترین گیاه در جزیره ی یمنی سوکوترا است. بر اساس آمار یونسکو 37 درصد از گیاهان، 90 درصد از خزندگان و 95 درصد از حلزون های موجود در این جزیره در هیچ جای جهان وجود ندارند.

درخت اژدها شبیه به یک چتر است و به این دلیل به نام خون اژدها مشهور است که یک مایع سرخ رنگ از خود ترشح می کند. ساکنان محلی هنوز هم از این مایع به عنوان یک ماده ی شفا بخش در تولیدات آرایشی و یا به عنوان رنگ در تزئین سفال استفاده می کنند.

7. درخت توله
 


ارتفاع این درخت توله ی بزرگ بیش از 35 متر است و در شهر اوخاکا در مکزیک قرار دارد. هر یک از شاخه های این درخت می توانند یک درخت مستقل باشند. محیط تنه ی این درخت 36 متر است؛ این درخت به قدری بزرگ است که در ابتدا دانشمندان تصور می کردند چندین درخت به هم چسبیده و باعث بوجود آمدن آن شده اند اما آزمایش هایی که بر روی DNA آن انجام شد خلاف این نظریه را ثابت کرد.

6. درخت بائوباب قوری
 


هر 8 گونه ی درخت بائوباب منحصربه فرد و جالب هستند. درخت بائوباب آفریقایی بومی سرزمین آفریقا است اما درآسیا و شبه جزیره ی عربستان هم یافت می شود. 6 گونه از این درخت بومی منطقه ی ماداگاسکار هستند و یک گونه ی دیگر هم در استرالیا یافت می شود.

موضوع جالب در مورد این گونه ی خاص از درختان این است که آنها شبیه بطری و گاهی شبیه به قوری هستند؛ این گونه ی خاص در ایفاتی در ماداگاسکار است. درختی که در عکس مشاهده می کنید 1200 سال سن دارد. این نوع درخت می تواند تا 120 هزار لیتر آب در خود ذخیره کند و از سخت ترین خشکی ها جان سالم به در ببرد.

5. درختان تا فروم
 


این درختان که بر روی بقایای یک معبد کامبوجی به نام تا فروم رشد کرده اند بسیار جالب هستند. دو گونه درخت خاص در این معبد رشد کرده اند. برخی از متخصصین معتقدند که درخت بزرگ تر گونه ای به نام سیبا پنتاندرا باشد و گروهی دیگر معتقدند که این درخت یک تیت پاک است، درختان کوچک تر که به درخت اصلی چسبیده اند نوعی درخت انجیر چسبنده هستند. ریشه های غول آسای این درخت سالانه بازدیدکنندگان بسیاری را به این محل می کشاند.

4. متو سلاه
 


درخت کاج بزرگ بیسین بریستلکون، نوعی درخت پر عمر است که در ایالت های یوتاه، نوادا و کالیفرنیا رشد می کند. رشد این درخت بسیار کند است و برگ های سوزنی این درخت تا 40 سال سبز می مانند. این درخت قدیمی ترین درخت غیر کلونالی زنده بر روی زمین است. این درخت در سال 1957 توسط 2 دانشمند بررسی شد و سن دقیق آن در آن سال 4789 سال بود. از آنجایی که ممکن است به این درخت صدمه وارد شود محل دقیق آن گزارش نشده اما جایی در رشته کوه سفید کالیفرنیا است.

3. درخت پشم ابریشمی
 


این درخت زیبا از خانواده ی درختان مالو است. بومی مناطق استوایی و جنگل های حاشیه ای این مناطق در آمریکای جنوبی مثل برزیل و آرژانتین است. ارتفاع این درخت به حدود 25 متر می رسد و در تنه و شاخه های آن برجستگی هایی وجود دارد که اجازه می دهد آب را در زمان خشکسالی ذخیره کند. اندازه ی گل های زیبای قرمز، صورتی یا بنفش این درخت بین 12 تا 24 ساتی متر است. این گل ها تبدیل به میوه های گلابی شکلی می شوند که داخل آنها پر از دانه هایی است که در نوعی پشم بسیار نرم قرار گرفته اند. از این پشم نرم گاهی برای درست کردن کوسن استفاده می شود.

2. درخت اوکالیپتوس رنگین کمان
 


این درخت نوعی اوکالیپتوس همیشه سبز است که ارتفاع آن تا 75 متر می رسد. پراکندگی این درخت از مناطقی در اندونزی تا فیلیپین است. چیزی که باعث می شود این درخت بسیار خاص باشد،  نوار های زرد، سبز، صورتی، قرمز، بنفش و نارنجی رنگی است که شاخه ها و تنه ی این درخت را پوشانده است و این رنگ های زیبا کاملاً طبیعی هستند. سطح پوسته ی این نوع درخت بسیار نرم است و در هنگام رشد لایه هایی از آن جدا می شوند. این جریان در زمان های متعدد و در قسمت های متفاوتی از درخت اتفاق می افتد. هرچه از عمر پوسته ی جدید می گذرد رنگ آن از سبز روشن به سبز تیره ی مایل به آبی یا بنفش و بعد صورتی و نارنجی تغییر می کند. و چون این اتفاق در قسمت های متفاوتی از درخت می افتد این حالت به صورت نوارهای رنگی در کنار هم قرار می گیرند که تنه ی این درخت را به یک تابلوی نقاشی تبدیل می کنند.

1. درخت زندگی
 


نمونه های بسیاری از درختان کهنسال وجود دارند اما نکته ی بسیار جالبی که در مورد این تک درخت 400 ساله وجود دارد این است که توانسته در وسط بیابان و بدون هیچ منبع شناخته شده ای از آب دوام بیاورد. این درخت که درفاصله ی 2 کیلومتری جبل دخان در بحرین قرار دارد یکی از عجایب طبیعی است. اگر می خواهید منحصر به فرد بودن این درخت را به خوبی درک کنید آن را در نقشه ی هوایی گوگل تماشا کنید و می بینید که از هر نوع گیاهی بسیار دور است.
[ دو شنبه 18 خرداد 1398برچسب:درخت عجیب, ] [ 18:34 ] [ Hasan ]
[ ]

دوقلو های عجیب

هرگاه صحبت از دوقلوهای بهم چسبیده بشود . ما فارسی زبانان  ، دوقلوهای ایرانی به نام های لاله و لادن را به یاد می آوریم . اما در این مقاله ما به بررسی دوقلویی خواهیم پرداخت که واقعا متحیر کننده هستند . دوقلویی به نام های بریتی ( brittany hensel) و ابی (abby  hensel) .۲-headed.jpg

 <هرگاه صحبت از دوقلوهای بهم چسبیده بشود . ما فارسی زبانان  ، دوقلوهای ایرانی به نام های لاله و لادن را به یاد می آوریم . اما در این مقاله ما به بررسی دوقلویی خواهیم پرداخت که واقعا متحیر کننده هستند . دوقلویی به نام های بریتی ( brittany hensel) و ابی (abby  hensel) .


آنها واقعا دوقلوهای متحیرکننده ای هستند . نمی توانیم انکار کنیم که وقتی برای تهیه مقاله به منزلشان مراجعه کردیم واقعا تحت تاثیر قرار گرفتیم .

این دو در بسیاری از اندام های بدن مشترک هستند و در واقع نمونه ای بسیار نادر در جهان محصوب می شوند . ما توقع داشتیم که یکی از آن دو و یا برادر و خواهرشان در را به رویمان باز کند ولی وقتی یک انسان با دوسر در را به رویم باز کرد ، به ناگاه مات و مبهوت در جلوی در خشکمان زد . بله یک انسان با دو سر .

گویی همیشه منتظر ما و امثال ما هستند . آنها از بس انسان های خشک شده و متحیر را در مقابل خود دیده اند . رفتار ما برایشان چیز عادی بنظر می رسید .

 

۲heads_۰۱.jpg

رفتار گرم و دوستانه آن دو باعث شد که محیط برایمان خیلی سریع طبیعی گردد. شجاعت و قدرت برقراری  ارتباط  آنها واقعا قابل تحسین است .

این دو یک انسان با دو سر هستند . و یا دو انسان با یک تنه ،  زمان تولدشان  ، دوازدهم مارس سال ۱۹۹۰ میلادی در مینسوتای امریکا است . ” بریتی”  قل سمت چپ و “ابی”  قل سمت راست است . “ابی” آرامتر است و “بریتی”  سر زبان دارتر بنظر می رسد .  این  دو نفر  دو طناب نخاعی جداگانه دارند  و از استخوان بهم متصل هستند . دارای دو معده ، ۳ شش و دو بازو هستند ( البته یک بازوی کاذب و بی استفاده نیز داشتند که در وسط دو سر واقع شده بود و مانع از فعالیت آن دو می شد که در دوران نوزادی بوسیله جراحی برداشته شد . ).

از آنها پرسیدم شما در زندگی و روابط اجتماعی مشکلی ندارید .

در جواب ما  “بریتی”   بدون مکث  گفت :

خوب مطمئنا مشکلات کوچکی داریم ولی  در کل ، نه  ما مشکلی نداریم  .خوب ما هم مانند دیگران هستیم . و تمام کارهایمان را خودمان انجام می دهیم . مثلا  رانندگی می کنیم . به دبیرستان می رویم ، شنا ، گردش و فعالیت های دیگری که همه انجام می دهند را ما هم انجام می دهیم .

۲heads_۰۸.jpg

در مورد اوقات فراغت و تنهایی شان پرسیدم . ( البته خودمان می دانستم تنهایی برای آنها مفهومی دیگر دارد تنهایی برای آنها اوقات با هم بودن است).

در این رابطه “ابی” می گوید :

خوب ما خیلی با هم صحبت می کنیم و البته با تلفن هم زیاد صحبت می کنیم . همچنین اوقات زیادی را پای اینترنت می گذرانیم . آهنگ های زیاد و متنوعی هست که ما علاقه مند هستیم و با هم گوش می کنیم . و “بریتی”  با خنده می گوید البته خیلی هم با هم عکس می گیریم .

در محیط مدرسه رفتار همکلاسی ها هم کاملا با آنها طبیعی است و دقیقا برای آن دو دو شخصیت و دو هویت مستقل را در نظر می گیرند .اما از نظر دبیرشان مشکل اصلی در هنگام امتحان است. آنها به راحتی می توانند برگه امتحانی همدیگر را  ببینند و از جواب همدیگر به سوالات آگاه گردند. او می گوید : “ابی”  اکثر سوالات را با شرح کامل پاسخ می دهد ولی  “بریتی”  دوست دارد سوالات را کوتاه و مختصر پاسخ دهد . ولی اینکه واقعا آیا آن دو از برگه هم تقلب می کنند را هیچ کس نمی داند مگر خودشان و  خدایشان .

۲heads_۱۳.jpg

گزارش به پایان می رسد و ما با “ابی ” و “بریتی ” خداحافظی می کنیم و من در راه برگشت به هیچ چیز نمی اندیشم جز این مطلب که  ” انسان اشرف مخلوقات است که می تواند اینچنین خود را با محیط سازگار سازد . ”

۲heads_۰۲.jpg    ۲heads_۰۳.jpg

   

۲heads_۰۶.jpg  ۲heads_۰۷.jpg

۲heads_۰۹.jpg   ۲heads_۱۲.jpg

۲heads_۱۱.jpg  ۸۶۴۶۵۴۵۶.jpg

    

[ دو شنبه 18 خرداد 1398برچسب:دوقلو های جالب, ] [ 18:31 ] [ Hasan ]
[ ]

مراسم های عجیب

مراسم های عجیب

 

Япония деньги огонь сушат деньги ритуал

 

 
Фото: EPA

مذهب و دین در میان تمامی مردم دنیا وجود دارد ولی دین های متفرقه هر کدام آیین خاصی دارند که برخی از آن ها بسیار خشن یا عجیب هستند.

در دنیا افرادی هستند که دین های متفرقه دارند و این ادیان نه تنها الهی نیستند بلکه رسومات بسیار عجیب و خشنی هم دارند که بیشنر شبیه اعمال انسان های دیوانه و شکنجه می ماند. در ادامه خشن ترین و عجیب ترین رسومات برخی از دین ها را باهم مرور میکنیم .

سانتی

یکی از عجیب ترین مراسم هایی که در هند قدیم انجام می شد، مراسم مذهبی "سانتی" است. این مراسم دینی عجیب بدین صورت است که وقتی مردی جانش را ازدست می دهد، همسر او نیز باید خود را در مراسم خاکسپاری شوهرش به آتش کشیده و بسوزاند .

این مراسم در بخش هایی از هند هنوز هم دیده می شود. این درحالی است که این مراسم توسط جامعه جهانی محکوم شده است .

 روز مردگان

در مکزیک مراسمی عجیب هرساله در روز اول ماه نوامبر انجام میشود که به جشن مردگان معروف شده است. در این مراسم استخوان ها از قبر خارج شده و پاک میشوند. در این روز که مردم قصد دارند به روح مردگان نزدیک تر شوند. این مراسم همیشه با جشن و پایکوبی همراه است و غذاهای خوشمزه برای شادی روح ارواح به مردم داده میشود.

 ماتایوساس

یکی از مراسم های بسیار عجیب مذهبی هر ساله در گینه نو انجام می شود. در این مراسم که "ماتایوساس" نام دارد تنها پسرهای جوان شرکت میکنند و هدف آن ها تبدیل شدن به مردان واقعی است. آنها باید بعد از انجام چند حرکت مختلف باید زبانشان را سوراخ کنند و مرد واقعی شوند.

 پرش مرگ

"وانوتو" جزیره ای محروم و دورافتاده در آفریقا است که مراسم مذهبی و خطرناک آن ها به یک جاذبه توریستی تبدیل شده است. در این مراسم مردان برای افزایش سلامتی و همچنین پربارتر شدن محصولات کشاورزی از بالای سکویی چوبی و در حالی که یک طناب از جنس شاخ و برگ به پای خود بسته اند به پایین میپرند. هر چه پرش بلندتر باشد محصولات پربارترخواهند بود! البته هرساله افرادی هم جانشان را از دست می دهند زیرا هیچ ایمنی در این پرش ها وجود ندارد.

قربانی انسانی

با قوم آزتک که داستان های زیادی در مورد آن ها گفته می شود حتما آشنا هستید اما شاید با یکی از مراسم های بسیار عجیب آن ها آشنا نباشید. در مراسم قربانی انسان آزتک ها بهترین راه تشکر از خدا را ریختن خون می دانستند از این رو اسیرهای جنگی را به بالاترین بخش معبد میبردند و رو به آسمان از گلو تا شکم او را پاره میکردند سپس قلب فرد بیچاره را به خدا اهدا میکردند.

پرش از روی کودکان

اسپانیایی ها که مراسم های عجیبشان سر به فلک می کشد در یک حرکت مذهبی نوزادان تازه متولد شده را روی زمین می خوابانند و یک نفر از روی آن ها می پرند. فردی که از روی بچه ها می پرد نماد شیطان است و به گفته اسپانیایی ها این حرکت باعث پاکی بچه ها از گناهان می شود ولی به هر حال احتمال مرگشان نیز بسیار زیاد است.

[ دو شنبه 18 خرداد 1398برچسب:مراسم عجیب جالب, ] [ 18:29 ] [ Hasan ]
[ ]

ده نفر از عجیب ترین های دنبا!

  ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !

 

 

 

 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !


  ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !Ngoc: three decades without sleep
 
يک تايواني 64 ساله که بيش از سي سال است که نخوابيده است،اين مرد بعد از يک تب در سال 1973 ديگر نتوانسته بخوابد. ظاهرا اين بيخوابي طولاني تاثيري هم بر سلامتي اش نداشته است.او در يک مزرعه زندگي مي کند و از خوک و مرغ نگهداري مي کند و اين کار تمام وقت او را مي گيرد.


 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !Bhagat: had his twin brother on his stomach
يک مرد هندي که برادر دوقلو اش را حامله بود. يکي از عجيب ترين موارد پزشکي که يک از دو جنين در داخل رحم ديگري مدفون شده است.او هميشه فکر مي کرد که توموري در داخل شکم خود دارد تا اينکه اين تومور زيادي بزرگ شد و پزشک ها پس از عمل اعضاي انسان را از داخل شکم او بيرون آوردند.نکته جالب اين است که وقتي يک دوقلو در بدن ديگري اسير مي شود مي تواند به زندگي خود مثل يک انگل ادامه دهد تا زماني که شروع به صدمه زدن به ميزبان خود مي کند.


 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !Yokoi: spent 28 years hidden after WWII
يک سرباز ژاپني که حتي پس از پايان جنگ جهاني دوم از ترس آمريکايي ها ۲۸ سال در خفا زندگي مي کرد.او از سال 1944 تا 1972 در يک غار جنگلي زير زميني با دو نفر از ساکنان آنجا زندگي مي کرد ، حتي پس از آنکه اعلاميه هاي پايان جنگ را ديده بود.

 
 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !Mehran: lives at the Airport since 1988
مهران کريمي ناصري (يک پناه جوي ايراني) که از سال ۱۹۸۸ در فردوگاه دو گل پاريس زندگي مي‌کند و از آن بيرون نيامده است.او به کشورهاي مختلفي تقاضاي پناهندگي داد که ناموفق بود. ظاهرا فيلم ترمينال که در سال ۲۰۰۴ ساخته شده بود و تام هنکس در آن بازي مي کرد با الهام از مهران کريمي ناصري بوده است. با وسيله ها و کيف ها او هميشه شبيه يک مسافر است و کسي به او توجه نمي کند.


 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !Mitsuo: a japanese Jesus Christ
يک سياستمدار ژاپني که فکر مي‌کند خدا و مسيح است و تصميم دارد دنيا را با رسيدن به مدارج سياسي تغيير دهد. او قايل به يکي بودن دين و سياست است و مي‌خواهد قوانين سازمان ملل را تغيير بدهد و … (نخير احمدي نژاد نيست!).او در انتخابات زيادي شرکت کرده ولي موفق نشده است.


 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !


 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !Bihari: most officially dead person
بيهاري هندي که يک کشاورز است در سال ۱۹۷۶ تا 1994 رسما مرده اعلام شده بود و او ۱۸ سال با دولت و بوروکراسي هند جنگيد تا ثابت کند که زنده است. ظاهرا عمويش با رشوه او را رسما و دولتي کشتانده بوده است تا زمينش را تصاحب کند.او زماني متوجه شد که مي خواست از بانک وام بگيرد. بعدا معلوم شد که حداقل صد نفر ديگر هم سرنوشت او را دارند اين انجمن الان 20،000 عضو دارد که تا سال 2004 آنها موفق شدند که 4 نفر از اعضا را زنده اعلام کنند.


 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !Icke: our salvation from Reptilian Humanoids
ديويد ايکه که يک بازيکن حرفه اي سابق فوتبال بريتانيايي است، معتقد است جهان را کساني اداره مي‌‌کنند که از نسل خزندگانند. به نظر او اين افراد تمايلات کودک آزاري و شيطانگرايانه دارند. او اليزابت دوم و جرج بوش را از نسل خزندگان قديم مي‌داند و در کتاب‌هايش (۱۵ کتاب) سعي مي‌کند اين افراد را معرفي و جهان را از دست آنها نجات دهد.او پس از يک سخنراني 5 ساعته براي دانش آموزان مورد تشويق دانشگاه تورنتو در سال 1999 قرار گرفت.


 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !Bawden: the self-elected Pope Michael I, from Kansasالن بادن آمريکايي که از سال ۱۹۹۰ خود را به به پاپي انتخاب کرده است. او و طرفدارنش انتخابات واتيکان را به رسميت نمي شناسند. الن را ۶ نفر از جمله والدينش با پاپي برگزيدند. او همچنان به کارش ادامه مي‌دهد.


 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !Nakamatsu: photographed and analyzed every meal for 34 years
ناکاماتسو مخترع ژاپني که بيش از ۳۰۰۰ اختراع داشته (از جمله فلاپي ديسک) و رکورد جهاني را براي تعداد اختراعاتش دارد. او در ۳۴ سال گذشته از تمام غذاهايي که خورده عکس گرفته و آن را تجزيه تحليل کرده. هدفش اين است که ۱۴۰ سال زندگي کند.


 ده نفر از عجيب ترين هاي دنيا !Lotito: mister eat-it-all
ميشل لوتيتوي فرانسوي همه چيز مي خورد از تلويزيون گرفته تا دوچرخه از آهن گرفته تا شيشه و پلاستيک و … البته اگر آن شي کمي برزگ باشد خوردنش نيز طول مي کشد. مثلا دو سال طول کشيد از1978 تا 1980 که او توانست يک هواپيما را بخورد. ظاهرا او يک معده و روده اي با دو برابر ضخامت قابل انتظار دارد و اسيد گوارشي او داراي قدرت غير معمولي است که به او امکان خوردن فلزات را مي دهد

[ دو شنبه 18 خرداد 1398برچسب:ده تا از عجیب ترین ها , ] [ 18:25 ] [ Hasan ]
[ ]

کلبه ی دلم

گریه کردن را آرزو نکردم

ولی غم زمانه اشکمو جاری کرد

خواستم اونجور زندگی کنم که دلم می خواست

ولی دلم اونجور زندگی کرد که زمونه خواست

 

 
[ دو شنبه 18 خرداد 1394برچسب:تصاویر زیبای غم انگیز جدایی, ] [ 12:36 ] [ Hasan ]
[ ]

کلبه ی دلم

 

در کجای فاصله مانده ای که سکوت نشانه توست ؟دل به کدامین جاده سپرده ای که هر چه میروم نمی رسم و رد پایت را نمی بینم .بعد تو شبگرد پرسه های باران شده ام که نوای غم می نوازد و فریاد تنهایی سر میدهد. بیا و طلسم لحظه ها را بشکن و امواج دلواپسی هایم را به ساحل بسپار .صدایم کن که خسته ام از دیروز و هراسانم از فردا 

[ دو شنبه 18 خرداد 1394برچسب:تصویر,زیبا,, ] [ 12:30 ] [ Hasan ]
[ ]

کلبه ی دلم

خدايا ...
خدايا کمکم کن

اندازه يه دنيا دلم گرفته

خيلي تنهام

تازگيا خيلي از هم دور افتاديم

دورتر از هميشه ...

 کاش بودي

 

 

 

[ دو شنبه 18 خرداد 1394برچسب:, ] [ 12:19 ] [ Hasan ]
[ ]

تصاویر حیوانات عجیب

 

 

عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا

 


جدیدترین عکس و تصاویر حیوانات عجیب جهان
عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا
جدیدترین عکس و تصاویر حیوانات عجیب جهان
عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا
عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان
عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا
جدیدترین عکس و تصاویر حیوانات عجیب جهان
عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا
جدیدترین عکس و تصاویر حیوانات عجیب جهان
عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا
جدیدترین عکس و تصاویر حیوانات عجیب جهان
عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا
جدیدترین عکس و تصاویر حیوانات عجیب جهان
عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا
جدیدترین عکس و تصاویر حیوانات عجیب جهان
عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا

عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان
عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا
جدیدترین عکس و تصاویر حیوانات عجیب جهان
عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا
جدیدترین عکس و تصاویر حیوانات عجیب جهان
عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا
جدیدترین عکس و تصاویر حیوانات عجیب جهان
عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا

عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا
عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان
عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا
جدیدترین عکس و تصاویر حیوانات عجیب جهان
عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا
جدیدترین عکس و تصاویر حیوانات عجیب جهان
عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا
جدیدترین عکس و تصاویر حیوانات عجیب جهان
عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا
جدیدترین عکس و تصاویر حیوانات عجیب جهان
عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا
جدیدترین عکس و تصاویر حیوانات عجیب جهان
عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا

عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا

عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان - آکا

عکس های از عجیب ترین حیوانات جهان

  ماهی لب قرمز

کشف شده در آبهای جزیره ی گالاپاگوس

ماهی لب قرمز
کوسه عجیب
ریزترین حیوان
حشره
حشره
آهوی عجیب
ماهی طوطی ماهی
قورباغه هندی
اوکاپی
خوک دریایی
[ دو شنبه 18 خرداد 1398برچسب:, ] [ 9:36 ] [ Hasan ]
[ ]

تصاویر مجسمه

 

 

 

 

 

عکس مجسمه های زیبا

 

 

عکس تندیس های زیبا

 

 

عکس مجسمه

 

 

عکس تندیس های زیبا

 

 

عکس مجسمه های زیبا

 

 

عکس مجسمه های زیبا


 

 

 

تصاویر زیبا از مجسمه ها

 

 

عکس مجسمه های زیبا

 

 

عکسهای مجسمه های زیبا

 

مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

 

مجسمه های غیر عادی و زیبا


مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

 

تصاویر زیبا از مجسمه ها


مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

 

عکس تندیس های زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

 

مجسمه های غیر عادی و زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

 

مجسمه های غیر عادی و زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

 

عکسهای مجسمه های زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

 

عکسهای مجسمه های زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

 

عکسهای مجسمه های زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

 

عکسهای مجسمه های زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

 

عکس تندیس های زیبا

مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

مجسمه های غیر عادی و زیبا

مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

عکس مجسمه های زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

عکس مجسمه



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

عکس مجسمه های زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

عکس مجسمه

مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

عکس مجسمه های زیبا

مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

عکس تندیس های زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

تصاویر زیبا از مجسمه ها



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

مجسمه های غیر عادی و زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

عکس تندیس های زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

عکس مجسمه



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

عکس تندیس های زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

مجسمه های غیر عادی و زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

عکس مجسمه



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

مجسمه های غیر عادی و زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

مجسمه های غیر عادی و زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

عکس تندیس های زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

عکس مجسمه های زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

عکس تندیس های زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

عکس تندیس های زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

عکس تندیس های زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

عکس مجسمه



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

عکس مجسمه های زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

تصاویر زیبا از مجسمه ها



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

عکس تندیس های زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

تصاویر زیبا از مجسمه ها



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

عکسهای مجسمه های زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

مجسمه های غیر عادی و زیبا



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

تصاویر زیبا از مجسمه ها



مجسمه های غیر عادی و زیبا ,مجسمه آزادی,مجسمه سازی,[categoriy]

تصاویر زیبا از مجسمه ها



مجسمه های غیر عادی و زیبا یک

تصاویر زیبا از مجسمه ها

مجسمه های غیر عادی و زیبا یک

عکس تندیس های زیبا

مجسمه های غیر عادی و زیبا یک

عکس مجسمه

مجسمه های غیر عادی و زیبا یک

عکس مجسمه های زیبا

مجسمه های غیر عادی و زیبا یک

عکس مجسمه های زیبا

مجسمه های غیر عادی و زیبا یک

عکس تندیس های زیبا

مجسمه های غیر عادی و زیبا یک

عکس مجسمه

مجسمه های غیر عادی و زیبا یک

[ یک شنبه 17 خرداد 1398برچسب:, ] [ 20:53 ] [ Hasan ]
[ ]

داستان کوتاه

معصومیت کودکانه

 

یککودک انسان شناس به تعدادی از بچه های آفریقایی یک بازی را پیشنهاد کرد:او سبدی از میوه را در نزدیکی یک درخت گذاشت و گفت هر کسی که زودتر به آن برسد آن میوه های خوشمزه را برنده می شود.هنگامی که او فرمان دویدن را داد ، تمامی بچه ها دستان یکدیگر را گرفتند و  با یکدیگر دویده و در کنار درخت، خوشحال نشستند.

  

هنگامی که انسان شناس از این رفتار آنها پرسید درحالیکه یک نفر می توانست به تنهایی همه میوه ها را برنده شود.آنها گفتند: آبونتو(UBUNTU) ، چگونه یکی از ما میتونه خوشحال باشه در حالیکه دیگران ناراحت اند.(آبونتو در فرهنگ ژوسا یعنی من هستم چون ما هستیم)

 

 

قهوه مبادا

 

باقهوه یکی از دوستانم وارد قهوه‌خانه‌‌ای کوچک شدیم و سفارش‌ دادیم...بسمت میزمان می‌رفتیم که دو نفر دیگر وارد قهوه‌خانه شدند... و سفارش دادند:  پنج‌تا قهوه لطفا... دوتا برای ما و سه تا هم قهوه مبادا... سفارش‌شان را حساب کردند، و دوتا قهوه‌شان را برداشتند و رفتند...از دوستم پرسیدم: ماجرای این قهوه‌های مبادا چی بود؟دوستم گفت: اگه کمی صبر کنی بزودی تا چند لحظه دیگه حقیقت رو می‌فهمی...آدم‌های دیگری وارد کافه شدند... دو تا دختر آمدند، نفری یک قهوه سفارش دادند، پرداخت کردند و رفتند...سفارش بعدی هفت‌تا قهوه بود از طرف سه تا وکیل... سه تا قهوه برای خودشان و چهارتا قهوه مبادا...

 

همان‌طور که به ماجرای قهوه‌های مبادا فکر می‌کردم و از هوای آفتابی و منظره‌ی زیبای میدان روبروی کافه لذت می‌بردم،مردی با لباس‌های مندرس وارد کافه شد که بیشتر به گداها شباهت داشت... با مهربانی از قهوه‌چی پرسید: قهوه‌ی مبادا دارید؟خیلی ساده‌ ست! مردم به جای کسانی که نمی‌توانند پول قهوه و نوشیدنی گرم بدهند، به حساب خودشان قهوه مبادا می‌خرند...سنت قهوه‌ی مبادا از شهرناپل ایتالیا شروع شد و کم‌کم به همه‌جای جهان سرایت کرد...بعضی‌ جاها هست که شما نه تنها می‌توانید نوشیدنی گرم به جای کسی بخرید،بلکه می‌توانید پرداخت پول یک ساندویچ یا یک وعده غذای کامل را نیز تقبل کنید..
 
 
 
 
 
 
همگی به صف ایستاده بودند تا از آنها پرسیده شود ؛ نوبت به او رسید : "دوست داری روی زمین چه کاره باشی؟"؟! گفت: می خواهم به دیگران یاد بدهم، پس پذیرفته شد! چشمانش رابست، دید به شکل درختی در یک جنگل بزرگ درآمده است. باخودگفت : حتما اشتباهی رخ داده است! من که این را نخواسته بودم

سالها گذشت تا اینکه روزی داغ تبر را روی کمر خود احساس کرد ، با خود گفت : این چنین عمر من به پایان رسید و من بهره ی خود را از زندگی نگرفتم! با فریادی غم بار سقوط کرد و با صدایی غریب که از روی تنش بلند میشد به هوش آمد!حالا تخته سیاهی بر دیوار کلاس شده بود!

 
 
 
دانشجویی که سال آخر دانشگاه را می گذراند به خاطر پروژه ای که انجام داده بود جایزه اول را گرفت. او در پروژه خود از ۵۰ نفر خواسته بود تا دادخواستی مبنی بر کنترل سخت و یا حذف ماده شیمیایی «دی هیدروژن مونوکسید» توسط دولت را امضا کنند و برای این خواسته خود دلایل زیر را عنوان کرده بود:
  ۱- مقدار زیاد آن باعث عرق کردن زیاد و استفراغ می شود.
۲- یک عنصر اصلی باران اسیدی است.


۳- وقتی به حالت گاز در می آید بسیار سوزاننده است.
۴- استنشاق تصادفی آن باعث مرگ فرد می شود.
۵- باعث فرسایش اجسام می شود.
۶- حتی روی ترمز اتوموبیل ها اثر منفی می گذارد.
۷- حتی در تومورهای سرطانی نیز یافت شده است.

از ۵۰ نفر فوق ۴۳ نفر دادخواست را امضا کردند. ۶ نفر به طور کلی علاقه ای نشان ندادند و اما فقط یک نفر می دانست که ماده شیمیایی «دی هیدروژن مونوکسید» در واقع همان آب است!!!

عنوان پروژه دانشجوی فوق «ما چقدر زود باور هستیم» بود
 
 
 
 
 
سپزشکه نفر جواب آزمایش هایشان را در دست داشتند . به هر سه ، دکتر گفته بود که بر اساس آزمایشات انجام شده به بیماری های لاعلاجی مبتلا شده اند به صورتی که دیگر امیدی به ادامه زندگی برای آنها وجود ندارد .در آینده ای نزدیک عمرشان به پایان می رسد .آنها داشتند در این باره صحبت می کردند که می خواهند باقیمانده عمرشان را چه کار کنند . نفر اول گفت :....  « من در زندگی ام همیشه مشغول کسب و تجارت بوده ام و حالا که نگاه می کنم حتی یک روز از زندگی ام را به تفریح و استراحت نپرداخته ام . اما حالا که متوجه شده ام بیش از چند روزی از عمرم باقی نمانده می خواهم تمام ثروتم را در این چند روز خرج کامجویی و لذت از دنیا کنم. می خواهم جاهایی بروم که یک عمر خیال رفتنش را داشتم . چیزهایی را بپوشم که دلم می خواسته اما نپوشیده ام . کارهایی انجام دهم که به علت مشغله زیاد انجام نداده ام و چیزهایی بخورم که تا به حال نخورده ام .» 
نفر دوم می گوید : « من نیز یک عمر درگیر تجارت بوده ام و از اطرافیانم غافل بوده ام . اولین کاری که می کنم اینست که می روم سراغ پدر و مادرم و آنها را به خانه ام می آورم تا این چند روز را در کنار آنها و همراه با همسر و فرزندانم سپری کنم . در این چند روز می خواهم به تمام دوستان و فامیلم سر بزنم و از بودن با آنها لذت ببرم . در این چند روز باقی مانده می خواهم نصف ثروتم را صرف کارهای خیر خواهانه و عام المنفعه بکنم . و نیمی دیگر را برای خانواده ام بگذارم تا پس از مرگ من دچار مشکلات مالی نشوند .» نفر سوم با شنیدن سخنان دو نفر اول لحظه ای ساکت ماند و اندیشید و سپس گفت : « من مثل شما هنوز نا امید نشده ام و امیدم را از زندگی از دست نداده ام . من می خواهم سالهای سال عمر کنم و از زنده بودنم لذت ببرم اولین کاری که من می خواهم انجام بدهم اینست که دکترم را عوض کنم می خواهم سراغ دکترهای با تجربه تر بروم من می خواهم زنده بمانم و زنده می مانم .

 

[ یک شنبه 17 خرداد 1398برچسب:داستان کوتاه زیبا قشنگ, ] [ 20:27 ] [ Hasan ]
[ ]

داستان طنز

 

چند می فروشی؟

 

داستانمرد کشاورزی یک زن نق نقو داشت که از صبح تا نصف شب در مورد چیزی شکایت میکرد. تنها زمان آسایش مرد زمانی بود که با قاطر پیرش در مزرعه شخم میزد. یک روز، وقتی که همسرش برایش ناهار آورد، کشاورز قاطر پیر را  به زیر سایه ای راند و شروع به خوردن ناهار خود کرد. بلافاصله همسر نق نقو مثل همیشه شکایت را آغاز کرد. ناگهان قاطر پیر با هر دو پای عقبی لگدی به پشت سر زن و در دم کشته شد.در مراسم تشییع جنازه چند روز بعد، کشیش متوجه چیز عجیبی شد. هر وقت...یک زن عزادار برای تسلیت گویی به مرد کشاورز نزدیک میشد، مرد گوش میداد و بنشانه تصدیق سر خود را بالا و پایین میکرد،  اما هنگامی که یک مرد عزادار به او نزدیک میشد، او بعد از یک دقیقه گوش کردن سر خود را بنشانه مخالفت تکان میداد.پس از مراسم تدفین، کشیش از کشاورز قضیه را پرسید.

کشاورز گفت: خوب، این زنان می آمدند چیز خوبی  در مورد همسر من میگفتند، که چقدر خوب بود، یا چه قدر خوشگل یا خوش لباس بود، بنابراین من هم تصدیق میکردم.کشیش پرسید، پس مردها چه میگفتند؟کشاورز گفت: آنها می خواستند بدانند که آیا قاطر را حاضرم بفروشم یا نه



 

اعترف

 

کشیشمردی برای اعتراف نزد کشیش رفت.«پدر مقدس، مرا ببخش. در زمان جنگ جهانی دوم من به یک یهودی پناه دادم»«مسلماً تو گناه نکرده ای پسرم»«اما من ازش خواستم برای ماندن در انباری من هفته ای بیست شیلینگ بپردازد».

 

«خوب البته این یکی زیاد خوب نبوده. اما بالاخره تو جون اون آدم رو نجات دادی، بنابر این بخشیده می شوی»«اوه پدر این خیلی عالیه. خیالم راحت شد. حالا میتونم یه سئوال دیگه هم بپرسم؟»«چی می خوای بپرسی پسرم؟»«به نظر شما باید بهش بگم که جنگ تموم شده؟»

 
 
 

زنی سه دختر داشت که هر سه ازدواج کرده بودند. یک روز تصمیم گرفت میزان علاقه ای که دامادهایش به او دارند را ارزیابی کند.یکی از دامادها را به خانه اش عکس های جالب از ژست عروس و داماد برای عکاسی  دعوت کرد و در حالی که در کنار استخر قدم می زدند از قصد وانمود کرد که پایش لیز خورده و خود را درون استخر انداخت. دامادش فوراً شیرجه رفت توی آب و او را نجات داد.فردا صبح یک ماشین پژو ٢٠٦ نو جلوی پارکینگ خانه داماد بود و روی شیشه اش نوشته بود: «متشکرم! از طرف مادر زنت»



زن همین کار را با داماد دومش هم کرد و این بار هم داماد فوراً شیرجه رفت توی آب و جان زن را نجات داد.داماد دوم هم فردای آن روز یک ماشین پژو ٢٠٦ نو هدیه گرفت که روی شیشه اش نوشته بود: «متشکرم! از طرف مادر زنت»نوبت به داماد آخری رسید.زن باز هم همان صحنه را تکرار کرد و خود را به داخل استخر انداخت اما داماد از جایش تکان نخورد او پیش خود فکر کرد وقتش رسیده که این پیرزن از دنیا برود پس چرا من خودم را به خطر بیاندازم؟همین طور ایستاد تا مادر زنش در آب غرق شد و مرد. فردا صبح یک ماشین بی ام ‌و آخرین مدل جلوی پارکینگ خانه داماد سوم بود، که روی شیشه اش نوشته بود: «متشکرم! ازطرف پدر زنت».
 
 
 
 

زنانصبح ساعت 5قدیم: به آهستگی از خواب بیدار می‌شود. نماز میخواند و سپس به لانه مرغها میرود تاتخم مرغها را جمع کندجدید: مثل خرچنگ به رختخواب سبیده و خر و پف میکند.صبح ساعت 6 قدیم: شیر گاو را دوشیده است ، چای را دم کرده است ، سفره صبحانه را باعشق و علاقه انداخته و با مهربانی مشغول بوسیدن صورت آقای شوهر است  تا از خواب بیدار شود.جدید: بازهم خوابیده است



صبح ساعت 7 قدیم: مشغول مشایعت آقای شوهر است که از در خانه بیرون می رود و هزار تا دعا و صلوات برای سلامتی شوهر کرده و پشت سرش به او فوت میکند.جدید: هنوز کپیده است.صبح ساعت 11 قدیم: مشغول رسیدگی به بچه ها و پاک کردن لپه برای درست کردن ناهار است.جدید: تازه چشمانش را با هزار تا ناز و عشوه باز کرده و با دست در حال بررسی جوش های روی صورتش است ظهر ساعت 12قدیم: مشغول مزه کردن پلو به جهت تنظیم نمک آن است.جدید: در حال آرایش کردن با همسایه طبقه بالا در مورد انواع مدیتیشن صحبت می‌کند
 
 
 
 
روعروسیزی دوستی از ملانصرالدین پرسید : ملا ، آیا تا بحال به فکر ازدواج افتادی ؟

ملا در جوابش گفت : بله ، زمانی که جوان بودم به فکر ازدواج افتادم...

دوستش دوباره پرسید : خب ، چی شد ؟



ملا جواب داد : بر خرم سوار شده و به هند سفر کردم ، در آنجا با دختری آشنا شدم که بسیار زیبا بود ولی من او را نخواستم ، چون از مغز خالی بود !!!

به شیراز رفتم : دختری دیدم بسیار تیزهوش و دانا ، ولی من او را هم نخواستم ، چون زیبا نبود...

ولی آخر به بغداد رفتم و با دختری آشنا شدم که هم بسیار زیبا و همینکه ، خیلی دانا و خردمند و تیزهوش بود . ولی با او هم ازدواج نکردم ...!

دوستش کنجاوانه پرسید : دیگه چرا ؟

ملا گفت : برای اینکه او خودش هم به دنبال

چیزی میگشت ، که من میگشتم !!!

هیچ کس کامل نیست!
  
 
 
 
 
مردماشینی هنگام غروب به کلانترى می رود تا گم شدن همسرش را اطلاع بدهد...

مرد : زنم از صبح رفته خرید ولى هنوز برنگشته خونه !

پلیس : قدش چقدره ؟ 
مرد : تا حالا دقت نکردم !

پلیس : لاغره ؟ چاقه ؟

مرد : یک کم شاید لاغر یا چاق !؟

پلیس : رنگ چشمهاش ؟

مرد : دقیقاً نمی دونم !؟

پلیس : رنگ موهاش ؟

مرد : راستش موهاشو هى رنگ می کنه !!

پلیس : چى پوشیده بود ؟

مرد : پیراهن !؟ … یا مانتو !؟ … نمی دونم !!

پلیس : با ماشین رفته بود ؟

مرد : بله

پلیس : اسم ، رنگ و شماره ماشین ؟

مرد : یک مگان مشکى 1600 تیپ2 -4سیلندر با115 اسب بخار – حداکثر گشتاور خروجی:151نیوتن متر-5 دنده با سرعت 193 کیلومتر برساعت- مونتاژ داخلی-استاندارد آلایندگی: یورو3

(مرد ناگهان می زند زیر گریه!!!)

پلیس : گریه نکنید آقا! آروم باشید. ما ماشینتون رو براتون پیدا می کنیم !نیشخن 
 
 
[ یک شنبه 17 خرداد 1398برچسب:داستان طنز ,,خنده دار ,,زیبا, ] [ 20:12 ] [ Hasan ]
[ ]

تصاویر ماشین عجیب



ویژگی های عجیب و غریب ماشین های آینده ماشین های آینده,خودرو اتوماتیک,فناوری خودرو

 

خودروهای عجیب و غریب

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

ماشین های عجیب غریب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

 

خودروهای عجیب

 

 

ماشین های عجیب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

 

ماشین های عجیب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

 

خودروهای عجیب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

 

ماشین های عجیب

 

 

ماشین های عجیب غریب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

 

ویژگی های عجیب و غریب ماشین ها

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

 

ماشین های عجیب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

 

ماشین های عجیب

 

 

خودروهای عجیب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

خودروهای عجیب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

خودروهای عجیب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

اتومبیل های عجیب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

ماشین های عجیب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

ماشین های عجیب غریب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

ماشین های عجیب غریب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

ماشین های عجیب غریب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

ویژگی های عجیب و غریب ماشین ها

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

اتومبیل های عجیب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

اتومبیل های عجیب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

خودروهای عجیب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

ویژگی های عجیب و غریب ماشین ها

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

خودروهای عجیب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

ماشین های عجیب غریب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

خودروهای عجیب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

اتومبیل های عجیب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

ویژگی های عجیب و غریب ماشین ها

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

ویژگی های عجیب و غریب ماشین ها

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

ویژگی های عجیب و غریب ماشین ها

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

ماشین های عجیب

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

ویژگی های عجیب و غریب ماشین ها

 

عکس های جشنواره رژه ماشین های عجیب و غریب

ماشین های عجیب غریب

 

 

[ یک شنبه 17 خرداد 1398برچسب:ماشین عجیب زیبا, ] [ 19:55 ] [ Hasan ]
[ ]

تصاویر 3 بعدی

 

تصاویر سه بعدی شگفت انگیز!































































[ یک شنبه 17 خرداد 1398برچسب:3بعدی, ] [ 13:50 ] [ Hasan ]
[ ]

تصاویر کویر

 امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

 

عکس کویر,عکس کویر مصر,عکس کویر لوت,عکس کویر با کیفیت,زیباترین عکسهای کویر,عکس کویر خشک,عکس زیبا از صحرا,عکس صحرا,عکس صحرای دبی,عکسهای صحرا,عکسهایی از صحرا,عکس بیابان,عکس بیابان گبی,عکس بیابان خشک,عکس زیبا از بیابان,تصاویر بیابان,عکس بیابان برهوت,عکس بیابان ترک خورده,عکس طبیعت,عکس های طبیعت,تصاویر طبیعت,تصاویر طبیعت زیبا,عکس های طبیعت پاییزی

عکس بیابان

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

 

 

 عکس های شگفت انگیز از بیابان ها

 عکس های زیبا از بیابان ها

 

تصاویر دیدنی از بیابان

 عکس های زیبا از بیابان ها

 

عکس صحرا

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

 

عکس کویر

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

 

 

 عکس های بیابان ها

 عکس های زیبا از بیابان ها

 

عکس بیابان

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

 

عکس از کویر

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

 

عکس کویر

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

 

عکس کویر

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

 

تصاویر بیابان

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

 

تصاویر بیابان

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

 

تصاویر دیدنی از بیابان

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

 

 

 عکس های بیابان های زیبا

 عکس های زیبا از بیابان ها

 

عکس کویر

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

 

تصاویر دیدنی از بیابان

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

 

تصاویر بیابان

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

 

 

عکس های دیدنی از بیابان ها 

 عکس های زیبا از بیابان ها

 

تصاویر بیابان

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

 

عکس کویر

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

عکس صحرا

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

عکس بیابان

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

تصاویر بیابان

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

عکسهای زیبا از کویر

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

عکس بیابان

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

عکس کویر

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

عکس کویر

 

 

 عکس های زیبا از بیابان ها

تصاویر دیدنی از بیابان

 

 کویر شهداد,عکسهای کویر شهداد

عکس کویر

 کویر شهداد,عکسهای کویر شهداد

عکسهای زیبا از کویر

 کویر شهداد,عکسهای کویر شهداد

عکس کویر

 کویر شهداد,عکسهای کویر شهداد

عکسهای زیبا از کویر

 کویر شهداد,عکسهای کویر شهداد

عکس صحرا

 کویر شهداد,عکسهای کویر شهداد

تصاویر بیابان

 

کویر شهداد,عکسهای کویر شهداد

تصاویر دیدنی از بیابان

 کویر شهداد,عکسهای کویر شهداد

تصاویر بیابان

 

 

[ یک شنبه 17 خرداد 1398برچسب:عکس کویر, ] [ 13:46 ] [ Hasan ]
[ ]

تصاویر آبشار

 

عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشار نیاگارا,آبشار تهران,[categoriy]

 

عکس آبشارها,زیباترین آبشارها,عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشارهای بلند دنیا,آبشارهای زیبای جهان,آبشار نیاگارا,تصاویر زیباترین آبش

عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشار نیاگارا,آبشار تهران,[categoriy]


عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشار نیاگارا,آبشار تهران,[categoriy]


عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشار نیاگارا,آبشار تهران,[categoriy]


عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشار نیاگارا,آبشار تهران,[categoriy]

 


عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشار نیاگارا,آبشار تهران,[categoriy]

 


عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشار نیاگارا,آبشار تهران,[categoriy]

 


عکس های بسیار دیدنی از زیباترین آبشارهای ایران (+توضیحات)


عکس های بسیار دیدنی از زیباترین آبشارهای ایران (+توضیحات)

 


عکس های بسیار دیدنی از زیباترین آبشارهای ایران (+توضیحات)

 


عکس های بسیار دیدنی از زیباترین آبشارهای ایران (+توضیحات)

 


عکس های بسیار دیدنی از زیباترین آبشارهای ایران (+توضیحات)

 


عکس های بسیار دیدنی از زیباترین آبشارهای ایران (+توضیحات)
عکس های بسیار دیدنی از زیباترین آبشارهای ایران (+توضیحات)

 

عکس های بسیار دیدنی از زیباترین آبشارهای ایران (+توضیحات)

 


عکس های بسیار دیدنی از زیباترین آبشارهای ایران (+توضیحات)


عکس های بسیار دیدنی از زیباترین آبشارهای ایران (+توضیحات)

 


عکس های بسیار دیدنی از زیباترین آبشارهای ایران (+توضیحات)

 


عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشار نیاگارا,آبشار تهران,[categoriy]

 



عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشار نیاگارا,آبشار تهران,[categoriy]

 


عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشار نیاگارا,آبشار تهران,[categoriy]


عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشار نیاگارا,آبشار تهران,[categoriy]


عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشار نیاگارا,آبشار تهران,[categoriy]


عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشار نیاگارا,آبشار تهران,[categoriy]


عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشار نیاگارا,آبشار تهران,[categoriy]


عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشار نیاگارا,آبشار تهران,[categoriy]


عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشار نیاگارا,آبشار تهران,[categoriy]


عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشار نیاگارا,آبشار تهران,[categoriy]


عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشار نیاگارا,آبشار تهران,[categoriy]


عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشار نیاگارا,آبشار تهران,[categoriy]

عکس آبشارهای زیبا و رویایی,آبشار نیاگارا,آبشار تهران,[categoriy]


آبشارهای زیبا و رویایی یک


آبشارهای زیبا و رویایی چهار


آبشارهای زیبا و رویایی چهار

آبشارهای زیبا و رویایی چهار


آبشارهای زیبا و رویایی چهار


آبشارهای زیبا و رویایی چهار


آبشارهای زیبا و رویایی چهار



آبشارهای زیبا و رویایی چهار

[ یک شنبه 17 خرداد 1398برچسب:ابشار عکس, ] [ 13:38 ] [ Hasan ]
[ ]

تصاویر گل

 

00031

 

00030

 

00029

 

00028

 

 

00023

 

101098.tif

 

00026

 

 

00027

 

 

[ یک شنبه 17 خرداد 1398برچسب:گل زیبا, ] [ 13:19 ] [ Hasan ]
[ ]

تصاویر طبیعت

 

 

والپیپر طبیعت,والپیپر طبیعت hd,والپیپر طبیعت برای اندروید,والپیپر طبیعت اندروید,والپیپر طبیعت برای کامپیوتر,والپیپر طبیعت بهاری,والپیپر طبیعت تقویم 94,والپیپر طبیعت برای گوشی,والپیپر طبیعت ایران,والپیپر طبیعت برای موبایل,والپیپرهای زیبا برای دکستاپ

جدیدترین و زیباترین والپیپرهای سال 94 با موضوع طبیعت 12

 

جدیدترین و زیباترین والپیپرهای سال 94 با موضوع طبیعت 12

 

جدیدترین و زیباترین والپیپرهای سال 94 با موضوع طبیعت 12

 

جدیدترین و زیباترین والپیپرهای سال 94 با موضوع طبیعت 12

 

جدیدترین و زیباترین والپیپرهای سال 94 با موضوع طبیعت 12

 

جدیدترین و زیباترین والپیپرهای سال 94 با موضوع طبیعت 12

 

جدیدترین و زیباترین والپیپرهای سال 94 با موضوع طبیعت 12

 

جدیدترین و زیباترین والپیپرهای سال 94 با موضوع طبیعت 12

 

جدیدترین و زیباترین والپیپرهای سال 94 با موضوع طبیعت 12

 

جدیدترین و زیباترین والپیپرهای سال 94 با موضوع طبیعت 12

[ یک شنبه 17 خرداد 1398برچسب:طبیعت ,,,تصاویر زیبا, ] [ 13:8 ] [ Hasan ]
[ ]

تقدیم به....

 عکس جدید عاشقانه,تصویر عاشقانه,عکس های عاشقانه پسرانه غمگین

[ شنبه 16 خرداد 1394برچسب:, ] [ 19:10 ] [ Hasan ]
[ ]

بگیرم ازت؟؟؟؟

 عکس جدید عاشقانه,تصویر عاشقانه,عکس های عاشقانه پسرانه غمگین

[ شنبه 16 خرداد 1394برچسب:, ] [ 19:10 ] [ Hasan ]
[ ]

عشق لعنتی...

 عکس عاشقانه 2014,عکس عاشقانه 93,عکس عاشقانه جدید

[ شنبه 16 خرداد 1394برچسب:, ] [ 19:9 ] [ Hasan ]
[ ]

دانستنی های روانشناسی

روش کاملا طبیعی برای کنترل اضطراب

 

Businessman

وقتی دچار اضطراب و نگرانی می شویم، سلامتی ما نیز دستخوش تغییراتی میشود ،که جبران ناپذیر است ،و انسان را به سمت بیماری و پیری می کشاند. این روزها نگرانی ها و اضطراب های بی مورد بیشتر شده است ،و ما برای غلبه بر این موارد برای شما توصیه ها و درمانهای کاملا طبیعی را پیشنهاد می کنیم.

اضطراب و استرس ۷ سال از عمر آدم را بر باد می‌دهد و بقیه را به کامش تلخ می‌کند. اما گویی در دنیای امروزه با این زندگی‌های پرتنش به خصوص در شهرهای بزرگ اضطراب و استرس جزو جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره است و باید به نوعی با آن کنار آمد. استرس یکی از بیماری‌های جدی زمانه‌ی ماست. خوشبختانه این روزها روش‌های متعددی برای غلبه بر استرس و فشارهای روحی وجود دارد مانند یوگا، ریلکسیشن، ماساژ و غیره.

علاوه بر این‌ها یک روش کاملا طبیعی دیگری نیز وجود دارد که به کنترل احساسات منفی و اضطراب کمک می‌کند. بله استفاده از گیاهان. حتما شما هم شهرت گل گاوزبان را در کاهش استرس شنیده‌اید. باید بدانید که علاوه بر گل گاوزبان گیاهان دیگری هم هستند که استرس و اضطراب را از شما دور می‌کنند.

زالزالک

زالزالک خواص آرا مبخشی دارد. کپسول‌های این گیاه تپش قلب، حالت‌های عصبی، زودرنجی یا احساسات افراطی را کاهش داده و ضربان قلب را تنظیم می‌کند. تمام این‌ها هم باعث می‌شود که آرامشتان را بازیابید و اضطرابتان کمتر شود. در این صورت خواب راحتی هم تجربه می‌کنید.

اسطوخودوس

استرس یک گیاه ضد اضطراب است. این گیاه به راحتی می‌تواند اعصابتان را آرام و عضلاتتان را شل کند. می‌توانید روزانه دو تا سه فنجان دم کرده‌ی اسطوخودوس میل کنید. از این گیاه مفید برای رفع اختلالات خواب، سردرد و ناراحتی‌های عصبی نیز استفاده می‌شود.

گیاه جینسنگ

گیاه جینسنگ برای مقابله با استرس و تقویت سیستم ایمنی بدن فوق‌العاده است. این گیاه به طور موثر با اضطراب مقابله کرده و خواب راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. می‌توانید از کپسول‌های ۲۵ تا ۵۰ میلی‌گرمی عصاره‌ی خشک جینسینگ استفاده کنید. دکتر داروساز می‌تواند در مورد میزان مصرف آن توضیحاتی به شما بدهد. توجه داشته باشید که دوره‌ی درمانی با این گیاه نباید بیش از ۳ ماه طول بکشد.

بادرنجبویه

بادرنجبویه خواص آنتی اکسیدانی دارد و دم کرده‌ی آن نیز آرامش‌بخش است و با اضطراب مقابله می‌کند.

به عقیده‌ی محققان این گیاه اختلالات عصبی مانند خوابی، نگرانی و آشفتگی را برطرف می‌کند.

از روغن این گیاه نیز برای رفع تنش‌های عصبی استفاده می‌شود.

سنبل الطیب

سنبل الطیب یک درمانگر همه کاره است. دم کرده یا کپسول‌های آن آرامبخش اعصاب است، حالت‌های عصبی را کاهش داده و کیفیت خواب شما را بهبود می‌بخشد. در واقع این گیاه خواب راحتی برای شما فراهم می‌کند بدون اینکه بعد از مصرف آن دچار خواب‌آلودگی شده باشید.

بابونه

بابونه هم یکی از آن گیاهان همه‌کاره هست. علاوه بر اثر مفیدی که روی پوست می‌گذارد آرامبخش، ضداسپاسم، ضد التهاب، ضدعفونی‌کننده، بادشکن و برطرف‌کننده‌ی جراحات می‌باشد. اگر دچار حالت‌های عصبی شده‌اید، مضطرب، نگران، آشفته، بی‌خواب هستید و سردردهای عصبی و میگرنی گرفته‌اید بابونه را دریابید. این گیاه به جذب مواد معدنی کمک زیادی می‌کند. توصیه می‌کنیم از عطار یا دکتر داروساز نحوه‌ی مصرف این گیاه را بر حسب نوع نیازتان جویا شوید.

گیاه رازک

رازک قدمتی هزاران ساله دارد. این گیاه آرام‌بخش و خواب‌آور طبیعی است. ۱۵ گرم گیاه رازک را در یک لیتر آب جوش بریزید و اجازه دهید به مدت حدود ۱۰ دقیقه بجوشد. سپس بگذارید محلول به دست آمده خنک تر شود و سپس آن را صاف کنید.

می‌توانید روزانه ۲ تا ۳ فنجان از این دم کرده میل کنید. مصرف این جوشانده برای درمان دل شوره، نگرانی و استرس بسیار مفید است.

چند توصیه‌ی کلی

اول از همه بدانید که شما تنها نیستید این روزها اضطراب و استرس همه‌گیر شده است. همه درگیر این مشکل هستند باید راهی برای کاهش آن پیدا کرد.

به طور منظم ورزش کنید.

مواد غذایی متنوعی در برنامه‌ی غذایی‌تان بگنجانید.

مصرف الکل، دخانیات و کافئین زیاد را کاهش دهید.

به اندازه‌ی کافی بخوابید.

روی تنفستان تمرکز کنید. به آرامی و از شکم نفس عمیق بکشید.

زمانی که اضطراب تمام وجودتان را می‌گیرد دستهای‌تان را خیلی محکم مشت و سپس رها کنید.

به خاطرات خوبتان فکر کنید و سعی کنید ترس را با غرق شدن در خاطرات خوب از خود دور کنید.

[ شنبه 16 خرداد 1398برچسب:دانستنی های روانشناسی,, ] [ 18:29 ] [ Hasan ]
[ ]

دانستنی های ازدواج

دانستنی های ازدواج

 

جشن عروسی, قبل از عروسی,برگزاری جشن عروسی

آینده نگری بهترین راهنما است. حتی با وجود لذتی که از جشن عروسی خود بردم، ولی اگر قرار بود آن روز دوباره تکرار شود در بعضی از موارد تغییرات کوچکی را لحاظ خواهم کرد.

ازدواج یک پیشنهاد هیجان انگیز است و زندگی را تغییر می دهد. ولی همیشه یک احساس ناشی از نگرانی را به همراه دارد. نگرانی از مقدمات برگزاری جشن عروسی. حتی اگر قرار باشد این روز بزرگ در زندگی را یک سال دیگر و یا بیشتر جشن بگیرید، دراجرای خیلی موارد ممکن است نقصان پیش آید. خود من به عنوان کسی که این مطالب را مینویسد، آرزو داشتم که ای کاش قبل از برگزاری مراسم عروسی ام این موارد را میدانستم. آینده نگری بهترین راهنما است. حتی با وجود لذتی که از جشن عروسی خود بردم، ولی اگر قرار بود آن روز دوباره تکرار شود در بعضی از موارد تغییرات کوچکی را لحاظ خواهم کرد.

1 - طی این دوره شما حداقل با یک نفر مخالفید، از او می رنجید و نسبت به او ابراز گناه خواهید داشت
جشن عروسی شبیه به برگزاری یک مهمانی بزرگ است (که طبیعتا استرس آور است). علاوه بر آن این مهمانی بزرگ مثل یک توپ خیالی است که هر که از راه می رسد آن را به مسیر مورد نظر و به صلاح خود شوت میکند. بعضی افراد ذاتاً دوست دارند در مرکز توجه و برنامه ریزی های اینگونه باشند.
متوجه خواهید شد که نامزدتان نسبت به رنگ دستمال رومیزی یک ایده مضحک دارد که سر آن تا مرز جنگ با شما مخالفت می کند. و یا بد تر اینکه وی هیچ علاقه ای ندارد که در مورد رنگ دستمال حتی ابراز نظر کند. شما ممکن است بدخواهانه اسم عده ای را از لیست مهمانان حذف کنید یا مخارج هنگفتی را صرف تهیه لباس نمایید.

در ذهن خود موازنه ای ایجاد کنید مبنی بر اینکه جشن ازدواج تنها مختص به خود شما نیست و بدانید که در پایان، این روز متعلق به شماست. شما خیلی نسبت به این موضوع نگران هستید که دیگران در باره تصمیاتی که برای این جشن گرفته اید چه فکری می کنند و بسیار تلاش میکنید که اطرافیان دخیل در این مراسم را راضی نگه دارید. مگر اینکه قصد داشته باشید مخفیانه ازدواج کنید، در غیر این صورت می بایست  به نظر اطرافیان به ویژه اعضای نزدیک خانواده که در این رویداد مبارک با شما سهیم هستند احترام بگذارید. اما در همین زمان تشخیص می دهید که آزرده می شوید. نگاهی به عقب داشته باشید، که  این  یک روز مشترک بین شما و همسرتان است و نه دیگران، و به همین دلیل نسبت به  نظر دیگران و اینکه خواست آنها چیست نگران نباشید.

2 - دو دل بودن  هم به اندازه  یک عروس خود پسند و خود محور بد است
از تصمیم گیری متنفرم. حاضرم یک تی شرت کهنه بپوشم ولی در خصوص اینکه کجا و کی برای خرید برویم تصمیم نگیرم و سعی میکنم جایگزین داشته باشم. اما ازدواج با میلیونها تصمیمی که می بایست اتخاذ گردد برای من یک شکنجه واقعی بود. نه اینکه بگویم هر عروس و دامادی این مشکل را خواهد داشت و با یک برنامه ریزی ابدی از پیش تعیین شده قدم در این جشن خواهند نهاد، ولی این میلیون ها تصمیم می تواند شما را از پای درآورد.

3 – اگر شما در مورد هر تصمیمی دو دل هستید، دست نگه دارید یا تا جایی که زمان ایجاب می کند به  بهترین شکل تلاش خود را بکنید
تا جایی که توان دارید، با هر چه در دسترس دارید و در هر جایی که هستید تلاش خود را بکنید.
من نمیتوانستم  در مورد مدل آرایش مو ساقدوش هایم بی تفاوت باشم ، اما وقتی نمیدانستم دقیقا چه چیزی می خواهم، به نگرانی های عروسی ام افزوده شد. قبل از دخیل کردن دیگران، خواسته خود را مشخص کنید. حداقل به خاطر مسائل مهمتر.

4 - مسائل مهمتر در اولویت باشند
جشن ازدواج یک رویداد به یاد ماندنی و زیبایی است که یک بار و به بهترین نحو در زندگی شما رخ می دهد. به همین دلیل، شما که در مرکز این رویداد زیبایی هستید دوست دارید هر امر کوچکی به بهترین شکل انجام شود و هر کسی خوشحال باشد. 
در آمد شما هر چه قدر که باشد، از صد دلار تا صد هزار دلار، فقط بر موارد به یاد ماندنی و مهم تمرکز کنید ( و پول برای انجام آنها پس انداز نمایید ) و در مورد مسائل  جزیی تر دیگر نگران نباشید. به عقب  که برمی گردم، فکر کنم مهمترین تصمیمی که من و همسرم گرفتیم در خصوص محل برگزاری مراسم بود : آنجا برای گردهم آیی تمام دوستان نزدیک و اقوام مناسب بود. یک برنامه ریز عروسی با یک پیشنهاد خوب به ما پیوست و غذای مراسم عالی بود.  یک تجربه تکرار نشدنی با کسی که به او عشق می ورزیم، و این اصل کار است.
اگر چه، قطعا ما میتوانستیم کمی از هزینه هایی که صرف جایگاه عروس داماد، خرید ازاین سر شهر به آن سر شهر برای گل و ماشین عروس و دعوت نامه ها و کرایه لباس و تمام موارد جزیی دیگر شد صرفنظر کنیم، چرا که خیلی هم جز مسائل به یاد ماندنی نبودند.( اگر چه که فقط در عکس های آن روز به یادشان می افتیم.) می توانید با خرید و انجام کارهای عروسی در محدوده خودتان و حتی الاامکان به وسیله خودتان و اولویت بندی عوامل تاثیر گذار بر ازدواجتان که بیش از بقیه موارد به یاد می مانند، در بودجه عروسی خود بیشتر صرفه جویی کنید.

5 - بر متصدیان برگزاری ازدواج خود نظارت کنید
حتی اگر متصدی ازدواج شما از سوی یک فرد آشنا و یا برنامه ریز مراسمتان معرفی شده و کیفیت برگزاری مراسم به عملکرد وی بستگی دارد، مطمئن شوید که  همسو با خواسته های شما اقدام خواهد کرد. شاید در این خصوص برای ازدواج خودم ساده لوحانه عمل کردم. اما گمان  میکردم بعد از بحث با دی جی و موزیک های عروسی که می پسندیدیم این بخش را از سر گذراندیم، در واقع می بایست  ویدوهای قبلی آنها را میدیدم تا از نوع زنده اجرایشان مطمئن می شدم، من هنگامی که مجری ناگهان موزیک را به هیپ هاپ تغییر داد و گفت ( متشکر از مهمانانی که این موزیک را درخواست کردند، اما به نظر میرسید درخواستی خارج از جمع مهمانان بود ) بهت زده شدم .
علاوه بر اینکه با آنها رودر رو صحبت می کنید و نمونه کارهایشان را می بینید، اگر امکان داشت اجرای زنده آنها را در یک موقعیت واقعی ببینید.

6 - لیستی از عکس هایی که می پسندید و سایر موارد را تهیه نمایید
مطمئن شوید هرآنچه که می خواهید را در عملکرد متصدی مراسم خود می یابید و آنها را با فهرست خود مطابقت دهید. تنها اعتماد به اینکه آنها کار خود را می دانند کافی نیست. وقتی به  گذشته فکر می کنید، ممکن است تصور کنید و با خود بگویید " چرا این  حاملان گل و حلقه را پذیرفتم".

7 – تشریفاتی که خیلی برایتان اهمیت ندارد را از برنامه حذف کنید
هیچ وقت پرتاپ دسته گل برای عروس آینده را فراموش نخواهم کرد، فقط صدای تق زمین خوردنش را شنیدم. ساقدوشها و مهمانان خانم علاقه ای به این سنت نشان نداند. حالا این یک موضوع خنده دار است و باید در آن زمان می بایست بهتر عمل میکردم.

8 - در مورد هدیه های یادگاری مهمانان عروسی سختگیری نکنید
خیلی راحت می توانید از این مرحله هم عبور کنید، در نهایت سعی می کنید با پیشنهاد تنوع هدایا با قیمت های مختلف میهمانان خود را راحت بگذارید و این بی دردسرترین خریدی است که می توانید تجربه کنید. بدون زحمت.

9 - برای بدترین، برنامه ریزی کنید
مهم نیست چقدر برنامه ریزی دارید، یک چیزی بالاخره آن روز از کنترل شما خارج می شود. برای آن برنامه ریزی کنید. قصد دارید مراسم در فضای باز باشد؟ پس به دنبال مکانی باشید که فضای سربسته هم داشته باشد تا در مواقع طوفان احتمالی با مشکل مواجه نشوید. می خواهید غذایی سفارش دهید که قبلا امتحان نکرده اید؟ مطمئن شوید  در آن اطراف کسی از همراهان مراقبت های دارویی ضد الرژی  را به همراه دارد. من یک بار همچنین وضعیتی را تجربه کرده ام که دچار کهیر پوستی شدم و از خواهرم به خاطر به همراه داشتن داروی ضد حساسیت متشکرم. برای اتفاق غیره منتظره هرچه که باشد ، از  تغییر وضعیت آب و هوایی گرفته تا شلوغی و حتی آلرژی غذایی، همیشه آماده باشید.

10 - همیار،همیار، همیار
هیچ وقت دوست ندارم از کسی کمک بگیرم. یک بار میتوانستم این کار را بکنم و آن زمان جشن عروسیم بود. همه پیشنهاد کمک و همیاری می دادند ولی من هنوز هنر همیاری را یاد نگرفته بودم.  می توانید در فهرست کارها به دنبال کوچکترین کار بگردید و انجام ان را به یک شخص مطمئن که تمایل دارد به شما کمک کند بسپارید.

11 -  قبل از عروسی مراقب سلامتی خود باشید.
کار های غیر معمول و خطرناک انجام ندهید. مثل بازی بولینگ قبل از مراسم. ( مچ پای من سر بازی بولینگ درست یک شب قبل از عروسی  دچارپیچ خوردگی شد
جداً مواظب سلامتی خود باشید و به خود استرس راه ندهید. روز عروسی شما با هر نوع برنامه ریزی که داشته اید کم یا زیاد،( چه کهیر بزنید و یا حتی بر پای خود بلنگید) قرار است یک رویداد خاطره انگیز و مهیج باشد.........

 

[ شنبه 16 خرداد 1398برچسب:دانستنی,جذاب ترین دانستنی های قرن,, ] [ 18:24 ] [ Hasan ]
[ ]

دانستنی های ورزشی

بازیکنان خارجی رمز و راز های زیادی در زندگی خود دارند که کمتر کسی از آن ها مطلع است ...

آیا میدانید لیونل مسی تا کنون 3 تا نامزد داشته است ، با اولی خودش دعوا می کند ، دومی را مادرش نمی پسندد و با سومی در حال گفت و گو است .
__________________________________________________

آیا می دانید رنگ چشم های پپ گواردیولا بلوطی کم رنگ است .

_________________________________________________

آیا می دانید دیوید بکهام تاکنون به دلیل فساد اخلاقی اش 3 بار با همسرش دعوا کرده و یک بار برای معذرت خواهی یک سرویس جواهرات صورتی به ارزش یک میلیون دلار به او داده است .

______________________________________________

آیا می دانید ویکتور والدز دروازه بان اول بارسلونا در تظاهرات روز پنجشنبه علیه دولت شرکت داشته است.

________________________________________________

آیا می دانید جراد پیکه با شکیرا نامزد کرده است درحالی که شکیرا یکی از طرفتاران شدید رئال مادرید است و حتی در زمان طعتیلی لالیگا در برنابئو کنسرت های خود را اجرا می کند .

__________________________________________________

آیا می دانید فرهاد مجیدی در سال 2010 با کسب 63473 رای به عنوان محبوب ترین بازیکن سال انتخاب شد و کریم باقری در این رتبه بندی جایگاه دوم را نصیب خود کرد، در حالی که لیونل مسی رده ی دهم را به خود اختصاص داد .

____________________________________________________

آیا می دانید تمام ورزشگاه نیوکمپ به مانیتور های لمسی مجهز است .

______________________________________________________

آیا می دانید لیونل مسی در حال حاضر یک لامبورگینی مشکی دارد .

_________________________________________________

آیا می دانید دیوید بکهام بالاخره در تابستان صاحب یک فرزند دختر می شوند . ویکتوریا و بکهام سه فرزند پسر دارند: بروکلین ۱۱ ساله ، رمئو ۸ ساله و کروز ۵ ساله .

_______________________________________________________

آیا می دانید رافائل نادال از هواداران متعصب رئال مادرید است و ارتباط نزدیکی با ایکر کاسیاس دارد .

__________________________________________________

آیا می دانید کاکا به تازگی صاحب فرزند شده است .

___________________________________________________

آیا می دانید ژاوی به دلیل علاقه ی بیش از حد به فوتبال خیلی چیز ها را فراموش می کرده ، برای مثال یک بار سال نو را فراموش کرده بود و تا ساعت 12 شب که توسط مادرش پیدا شود مشغول بازی فوتبال بوده است ، نتیجه ی این بازی 51 بر 50 بوده است .

____________________________________________________________

آیا می دانید لیونل مسی علاقه ی بسیاری به ساعت مچی دارد .

[ شنبه 16 خرداد 1398برچسب:, ] [ 18:23 ] [ Hasan ]
[ ]

دانستنی های جالب

دانستنی های جالب و مفید



 

 

دانستنی

 

 

 

*اسبها قادرند در حالت ایستاده بخوابند.

 

*کانگروها قادرند ۳ متر به سمت بالا و ۸ متر به سمت جلو بپرند.

 

*قلب میگو در سر آن واقع است.

 

*گونه ای از خرگوش قادر است ۱۲ ساعت پس از تولد جفت گیری کند.

 

*دارکوب ها قادرند ۲۰ بار در ثانیه به تنه درخت ضربه بزنند.

 

*سالانه ۵۰۰ فیلم در امریکا و ۸۰۰ فیلم در هند ساخته میگردد.

 

*آدولف هیتلر گیاهخوار بوده است.

 

*تمامی پستانداران به استثنای انسان و میمون کور رنگ میباشند.

 

*عمر تمساح بیش از ۱۰۰ سال میباشد.

 

*تمام قوهای کشور انگلیس جزو دارایی های ملکه انگلیس میباشند.

 

*موریانه ها قادرند تا ۲ روز زیر آب زنده بمانند.

 

*مزه سیب، پیاز و سیب زمینی یکسان میباشد.و تنها بواسطه بوی آنهاست که طعم های متفاوتی می یابند.

 

*فیلها قادرند روزانه ۶۰ گالن آب و ۲۵۰ کیلو گرم یونجه مصرف کنند.

 

*جغدها قادر به حرکت دادن چشمان خود در کاسه چشم نمیباشند.

 

*۸۰ درصد امواج مایکرو ویو تلفنهای همراه بوسیله سر جذب میگردد.

 

*قد فضانوردان هنگامی که در فضا هستند ۵ تا ۷ سانتی متر بلنتر میگردد.

 

*بلژیک تنها کشوری است که فیلمهای غیر اخلاقی را سانسور نمیکند.

 

*جلیغه ضد گلوله، برف پاک کن شیشه خودرو و پرینتر لیزری همگی اختراعات زنان میباشند.

 

*موز پر مصرف ترین میوه کشور امریکا میباشد.

 

*درتمام انسانهای کره زمین ۹۹٫۹ % شباهت ژنتیکی وجود دارد.

 

*۹۸٫۵ % از ژنهای انسان و شامپانزه یکسان میباشند.

 

* قلب انسان بطور متوسط ۱۰۰ هزار بار در سال میتپد.

 

*لئوناردو داوینچی مخترع قیچی میباشد.

 

*سطح شهر مکزیک سالانه ۲۵ سانتی متر نشست میکند.

 

*۵۰ %جمعیت جهان هیچگاه در طول حیات خود از تلفن استفاده نکرده اند.

 

*در هر ۵ ثانیه یک کامپیوتر در سطح جهان به ویروس آلوده میگردد.

 

*ظروف پلاستیکی ۵۰ هزار سال طول میکشد تا در طبیعت شروع به تجزیه شدن کنند.

 

*اغلب مارها دارای ۶ ردیف دندان میباشند.

 

*۹۰% سم مارها از پروتئین تشکیل یافته است.

[ شنبه 16 خرداد 1398برچسب:دانستنی,جالب,عکس,دیدنی,مفید, ] [ 18:19 ] [ Hasan ]
[ ]

دانستنی های پزشکی

 |  دانستنی های پزشکی

آیا میدانستید پنیر پفک اغلب  فاسد و گندیده تاریخ مصرف گذشته می باشد

چسبندگی پفک براساس تحقیقات تا هفت بار مسواک هم تمیز نمی شود

و موجب بی اشتهایی می شود و آمار مصرف پفک در ایران روزانه هر نفر ۲ عدد می باشد

 |  دانستنی های پزشکی

آیا میدانستید برنج پرمصرفترین اقلام سفره امروز ایرانیان است و موجب غلظت خون می شود

 |  دانستنی های پزشکی

آیا میدانستید چای سیاه موجب کم خونی آریتمی قلبی اختلالات گوارشی چروکیدگی پوست و ریزش مو می شود

|  دانستنی های پزشکی

آیا میدانستید شکر سفید برای کبد مضرو موجب به هم خوردن متابولیسم سلول های کبدی و مواد رنگ بر قند و شکر هم مضر می باشد

 |  دانستنی های پزشکی

آیا میدانستید به مرغ ها آنتی بیوتیک های متنوع و متعددی خورانده می شود

که درصد بروز و شیوع عفونت های میکروبی مصرف کنندگان را بالا می برد

مرغ های ماشینی براساس تحقیقات فرانسوی ها بدلیل محرومیت از نور آفتاب بسیار مضرند

 |  دانستنی های پزشکی

آیا میدانستید کاخ سفید در سال 1812 در حین جنگ توسط نیرو های انگلیسی به آتش کشیده شده است

 |  دانستنی های پزشکی

آیا میدانستید تنها 4 تکاور تیرانداز از کاخ سفید دفاع می کنند که از میان 180 گردان تکاور انتخاب می شوند

 |  دانستنی های پزشکی

آیا میدانستید سگ شکاری و پشمالوی کاخ سفید میلی تا به حال 889176 هزار دلار درآمد داشته که 4 برابر در آمد ریس جمهورسابق آمریکا در سال 1991 است

 |  دانستنی های پزشکی

آیا میدانستید گوش جیرجیرک روی پاهایش است

 |  دانستنی های پزشکی

آیا میدانستید در جهان بیش از ۵۵ هزار گونه مورچه وجود دارد

 |  دانستنی های پزشکی

آیا میدانستید نوعی ملکه موریانه می تواند روزی ۸۶ هزار تخم بگذارد

 |  دانستنی های پزشکی

آیا میدانستید مورچه می تواند بیش از پنجاه برابر وزن خودش را بلند کند

 |  دانستنی های پزشکی

آیا میدانستید تمامی پستانداران به استثنای انسان و میمون، کور رنگ هستند

|  دانستنی های پزشکی

آیا میدانستید مساحت استان کرمان بیش از دو برابر و نیم کشور اتریش میباشد

|  دانستنی های پزشکی

آیا میدانستید که اگر چیزی را با ایمان صد در صد از خداوند بخواهید به شما عطا خواهد شد

|  دانستنی های پزشکی

آیا میدانستید تمام قوهای کشور انگلیس جزو دارایی های ملکه انگلیس می باشند

 |  دانستنی های پزشکی

آیا میدانستید جغدها قادر به حرکت دادن چشمان خود در کاسه چشم نمی باشند

 |  دانستنی های پزشکی

آیا میدانستید هر بار که یک تمبر را لیس می زنید ۱/۱۰ کالری انرژی مصرف می کنید

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد